ИДЕЯТА

Всяка нова идея започва със стремежа за решаването на определен проблем. Във всяка компания има различни финансови и счетоводни процеси. Затова и решенията трябва да са индивидуални за всеки модел.

Имали сме много допирни точки с чистото счетоводство, но сме стояли винаги встрани с цел да премахнем каквито и да било граници от миналото. Срещали сме различни проблеми в работата с компании за финансови услуги и повечето дилеми не са били разрешавани напълно и в срок.

Най-правилното решение беше да експериментираме. В продължение на цяла една година изследвахме практиката и това, което може да бъда променено и подобрено. В края на миналата година натрупахме ценен опит и знание.

АРХИВИРАЩИЯТ СОФТУЕР

С появата на интернет като инструмент, който буквално преобърна практиката на компаниите за финансови услуги,

Достъпът онлайн даде свободата на нашите клиенти да работят от разстояние – от вкъщи, от места за съвмествна работа, дори от плажа.

Когато става дума за финансова информация, има нужда от стабилен и доказан софтуер. Затова ние взехме основата от доказан разработчик на такива приложения и я надградихме.

Финансовата информация е чувствителна. Не всеки разбира това в дълбочина, но желае и държи данните да са му добре защитени.

КАУЗАТА

Всеки бизнес държи времето, изкарано с потенциалните и реалните клиенти, да е възможно най-дълго. При нас е обратното – нашата цел е да спестим това време. Защото целта на нашите клиенти е да се съсредоточат върху бизнеса си, а не върху административните процедури. Така че, оставете бюрокрацията на нас!

Нашата онлайн платформа позволява намаляване на времето, нужно между клиента и счетоводителя, за осигуряване на всички документи, разяснения и разговори до максимум 10 минути на месец.

Клиенти

Общото между нашите клиенти е желанието за постигане на поставените цели и вярата, че партньорството с опитни професионалисти е най-добрият начин за успех.

Услуги

Ние установяваме дългосрочни отношения с клиентите си. Предлагаме услуги, базирани на иновациите и технологиите. Нашата онлайн платформа цели да намали времето, което клиентът отделя за комуникация със счетоводството за набавяне на документи и обяснения до максимум 10 минути в месеца.

Нашата онлайн платформа позволява намаляване на времето, нужно между клиента и счетоводителя, за осигуряване на всички документи, разяснения и разговори до максимум 10 минути на месец.

  • Осчетоводяване на документи
  • Отчитане на дълготрайни материални активи
  • Банкиране
  • Изготвяне на отчети към собствениците/управителите
  • Изговяне на годишен финансов отчет
  • Изготвяне на данъчни, ДДС и Интрастат декларации
  • Изготвяне на месечна ведомост и фишове за заплати
  • Изчисляване на болнични и отпуски
  • Изготвяне на трудови и граждански договори
  • Отчитане на разходите за заплати
  • Сканиране, качване и индексиране на счетоводна документация (собствена онлайн платформа)
  • Пълен достъп до всички документи през интернет
  • Управление на цялата документация чрез иновативно и сигурно решение
  • Комбиниране на данъчни оптимизации със счетоводни услуги
  • Данъчни оптимизации при бизнес комбинации
  • Данъчни консултации
  • Регистрация на фирма в България

За контакти

Адрес: гр. София 1505
ул. “Лисец” 7, ет. 3
02/8109941